wtorek, 31 lipca 2012

ROZDZIAŁ 28 " Chodź ze mną "

Zamknęłam się w swoim pokoju. Siedziałam na parapecie z podkulonymi kolanami pod brodę i płakałam. Kolejną godzinę poświęciłam na płacz. Cały czas słyszałam szarpanie klamki i krzyki. Każdy po kolei dobijał się do pokoju i domagał się abym otworzyła, ale nic sobie z tego nie robiłam. Płakałam dalej.
                                             ( Oczami Justina )
Od jakiegoś czasu próbujemy i dalej nic. Boże żeby ona sobie nic nie zrobiła. 
  - Wnusiu otwórz, proszę - powiedziała przestraszona babcia Jas 
  - Jasmine otwórz - Usher szarpnął za klamkę
Podszedłem do drzwi. Bardzo się o nią bałem.
  - Jas, kochanie, proszę otwórz, wszyscy się o ciebie boimy, błagam otwórz - nie zareagowała w ogóle ma moją prośbę
  - Justin a jeżeli ona coś sobie zrobiła - zwrócił się do mnie Raymond
  - Też się tego boję - odpowiedziałem szybko
  - To co ? - spojrzał na mnie porozumiewawczo a ja podszedłem do drzwi
  - Jasmine, otwórz, boimy się o ciebie, nie dajesz znaku życia, nie odpowiadasz, jak nie otworzysz drzwi to je wyważę - powiedziałem stanowczo i dalej nic
  - Trzy
  - Dwa
I w tej chwili drzwi się otworzyły i w tempie natychmiastowym zapłakana dziewczyna rzuciła mi się w ramiona. Przytuliła się z całej siły co odwzajemniłem.
  - Chcę zostać z tobą sama, chodź do pokoju - wyszeptała
Zaczeliśmy wchodzić do pokoju i już chciałem zamykać drzwi ale Ush mnie zatrzymał swoim spojrzeniem.
  - Chce być ze mną sama - powiedziałem do niego i babci mojego aniołka
Zamknąłem drzwi a na klucz i podszedłem do Jas która siedziała na parapecie i płakała. Usiadłem za nią a ona oparła swoją głowę o mój tors i schowała twarz w rękach i dalej szlochała.
  - Kochanie nie płacz... Shhh... -pocałowałem ją w głowę i przytuliłem od tyłu (bez skojarzeń moje kochane xD )
Po jakimś czasie szloch ustał, spojrzałem na nią i okazało się że zasnęła. Najdelikatniej jak potrafiłem wstałem i wziąłem ją na ręce i położyłem do łóżka po czym przykryłem kocykiem. A potem sam zrobiłem to samo. Leżałem patrząc na nią, jest taka piękna i uśmiecha się przez sen. Trwałem tak a czas mijał, nie wiem nawet ile się w nią tak wpatrywałem aż zaczęła się przebudzać. Usiadła i popatrzyła na mnie.
  - Powiesz mi co ci się śniło - zapytałem podnosząc się na łokciach
  - A co ?
  - Uśmiechałaś się przez sen - na te słowa na jej ustach zagościł lekki uśmieszek
  - Mama, była czymś jak duch. Powiedziała mi że mam się nie przejmować, nie płakać, być silną i cieszyć się życiem i że zawsze jest przy mnie, nie zapomni i będzie mnie zawsze kochać i wspierać choć nie ma jej obok - opowiedziała swój sen
  - I co posłuchasz jej ?
  - Tak - stwierdziła stanowczo - Dość płaczu, ej wiesz co ? - znów się uśmiechnęła
  - Co ? - odwzajemniłem gest
  - Fajnie ci w tej koszulce ale wolę oglądać cię bez - zaśmiała się
I już po chwili znajdowała się ona na podłodze. Jas usiadła na mnie okrakiem i złożyła na moich ustach namiętny pocałunek który odwzajemniłem.
  - Ej mam ochotę na loda, chcesz ? - zapytała a mnie zamurowało
Czy ona się właśnie zapytała czy chcę loda ? Przed chwilą płakała a teraz chce mi robić dobrze ? Przyznam że jestem zaskoczony i to bardzo ale skoro chce to nie będę jej zatrzymywał.
  - No pewnie - skwitowałem po moim krótkim namyśle
Dziewczyna pocałowała mnie dwa razy w tors zeskoczyła ze mnie i wybiegła z pokoju. A po paru minutach wróciła z litrowym lodem czekoladowym w ręce. Boże jej chodziło o takiego loda. Bieber o czym ty myślisz. No dobra spokój. Zjedliśmy szybko i moja kochana chciała iść się wykąpać.
  - Chodź ze mną - zwróciła się w moją stronę
  - Ale gdzie - zdziwiłem się lekko
  - No wykąpać się
  - Serio mówisz ? - myślałem że się zgrywa
  - No tak, chodź - wystawiła rękę
  - Okej - z wielkim bananem na gębie podbiegłem do niej
  - Ale masz być grzeczny - popatrzyła na mój krok
  - Dobrze - zaśmiałem się
Weszliśmy do łazienki. Jasmine nalała do wanny dużo płynu do kąpieli i nalała wodę. Zaczeliśmy się rozbierać.
  - Pomożesz mi - podeszła do mnie i odwróciła się zabierając włosy do przodu abym mógł rozpiąć jej stanik
Zrobiłem to o co poprosiła. Byliśmy już nadzy. Spojrzałem na dziewczynę. Wyglądała na lekko skrępowaną ale przecież sama to zaproponowała. Podszedłem do nie i przytuliłem od tyłu ( tak wiem kojarzy wam się xD haha mi też ale spokojnie xD )
  - Nie wstydź się mnie - szepnąłem a ona schowała twarz w dłoniach
  - No ale - powiedziała
  - Popatrz na mnie, jestem nagi i się nie wstydzę, kocham cię i nie muszę tego robić - stanąłem przed nią i rozłożyłem ręce a ona się do pnie przytuliła a zaraz potem pocałowała.
Weszliśmy do ciepłej wody. Usiadłem za moim aniołkiem  a ona pomiędzy moimi nogami. Oplotłem rękami jej brzuch a ona oparła się o mnie. Jerry zaczął dawać o sobie znać ale nie mogłem. Musiałem się opanować więc zacząłem głęboko oddychać, o dziwo pomagało. Naprawdę ledwo ale zawsze.
                                        (Oczami Jasmine )
 Po pół godzinie byliśmy już ubrani. Wyszliśmy z pomieszczenia, uśmiechnięci i natkneliśmy się na Amber. Stanęła jak słup gdy nas zobaczyła. No fakt od razu było widać że byliśmy w łazience razem. Ja miałam na sobie tylko bieliznę i koszulkę Justina a on natomiast był w spodniach od dresu i bez koszulki. Miał mokre włosy tak jak ja.Nie trudno było się domyśleć.
  - Wy... wy się kąpaliście razem - wysyczała
  - Tak - powiedział szybko JB
  - Ughh - wściekła się na mnie
Przeszła koło mnie klnąc pod nosem i usłyszałam jedynie głośny trzask drzwi.
  - Łoo ale się wkurwiła - podsumował Biebs
  - Haha no - zaczęłam się z niej śmiać

____________________________________________________________________________
I jest kolejny. Przepraszam że tak długo na niego czekaliście
ale po prostu nie miałam weny i za bardzo czasu aby go
napisać. <3
No mam nadzieję że będzie się wam podobał :D
Tak więc :
20 KOMENTARZY = NN ! XD 

32 komentarze:

  1. haha. świetny ;D czekam na nn i proszę informuj mnie na tt @qBestBeLieBer

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam cię xD "- Ej mam ochotę na loda, chcesz ?" hahhahahahhahah, ok. Rozjebało system.
    O losie, kąpali się razem i nie było seksu? ŻAL. XD
    @SafeJasminator

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja myślałam że coś bd w wannie :D / @Natalia7991

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne :D myślałam tak jak @Natalia7991 że bdzie coś w wanniexD -Ej mam ochotę na loda, chcesz? - ja pierdole. ale mi się śmiać później chciało jak ona lody przyniosłaxD kocham twoje teksty:D czekam na nn^^
    @_kidrauhl_swag_

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta jedna wypowiedź też mnie rozwaliła xd . I jaki szybki zwrot akcji ;P Dawaj szybko nn <3 !
    @MyLoveIsHuge

    OdpowiedzUsuń
  6. na początku prawie sie poplakalam a na koniec śmiech XD czekam na nastepny :*** @SwaggiePassie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!!! Kolejny rozdziaŁ! xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny. Hehe ,,lody" :p
    czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  9. OMFG!! Super, świetny rozdział ! :**
    Dlaczego? No ja sie pytam dlaczego? Ja chce Sexu !!! :D:D
    Ale z tym lodem to dojebałaś! :P
    I niech lepiej ta Amber sie nie miesza bo jej nogi z dupy powyrywam! :D :D
    I prosze o następny rozdział ! :*
    KOCHAM CIĘ ! :**** <333

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Jerrego xD
    Chce nexta ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No następny szybko <33

    OdpowiedzUsuń
  12. wow świetne ! Zaczłam dzisiaj czytać i przeczytałam wszystko od 1 rozdz szybko następny daawaj :P

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniały prosimy o nastepny ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak wgl to super koleżanka ciagle mnie namawiała i opowiadała jaki ten blog jest zajebisty w końcu przeczytałam i naprawdę extra !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ps. Jeszcze 4 kom no ludzie dodawaać :p xd

    OdpowiedzUsuń
  16. piekny <3 Ludzi komentować !

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham cie xd !

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepsiejszy :P

    OdpowiedzUsuń
  19. haha Amber the best ;) super rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ej jest już 20 kom :P ŁADNIE PROSIMY NASTĘPNY :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ej jest juz ponad 20 ! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Super <3 o juz widziwe po 20 kom to czekamy na naste[ny rozdz :P

    OdpowiedzUsuń
  23. cóż czekam na nn bo na prawdę mi się podoba. jak możesz informuj mnie o nn na www.purple-glass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. kiedy bedzie nn ?? świetny blog ;D informuj mnie na tt @qBestBeLieBer

    OdpowiedzUsuń
  25. hahaha to o tych lodach mnie rozwaliło <3 haha. przezcytałam całe oopowiadanie i powiem Ci, że nie moge sie doczekac juz kolejneggoooooo! uwielbiam charakter Justina w tym opowiadaniu. to, że jest taki czuły, opienkuńczy- tak go sobie właśnie wyobrażam. mam nadzieje, ze szybko dodasz kolejny :) czekam!

    OdpowiedzUsuń
  26. hahahahh o jakich on lodach myśli haha. ale szczerze to ja też o TAKIM lodzie pomyślałam hahahahah.
    Informuj mnie na GG: 41282717 albo na TT: @Julia_Linexe

    OdpowiedzUsuń
  27. ejj już jest 29 komentarzy, a nowego nie maaa :(

    OdpowiedzUsuń
  28. EJ no nastepny <3

    OdpowiedzUsuń
  29. kurde wchodzisz na bloga bo mi pisze xd a rozdziału nie dodajesz ! dlaczego ?? <333 kiedy następny dawno było już 2o komentarzy :D ♥

    OdpowiedzUsuń